مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15سياسي

اگر روحانی نبود| ملت عزیز یادتان می آید قرار بود چهارمحال قطب گردشگری شود


بارزترین وعده روحانی در هشت سال قبل در چنین روزی به مردم چهارمحال و بختیاری این بود که استان تان را قطب گردشگری کشور می کنم، ولی امروز بعد ازهشت سال نه هتلینگ استان رشد داشته و نه مناطق گردشگری توسعه پیدا کردند و نه جذب توریست تغییر رو به جلویی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هشت سال پیش با آمدنش قرار بود تدبیری در اوضاع بی سامان چهارمحال و بختیاری حاصل شود، قرار بود پروژه های زیادی با هدف ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار در استان ایجاد شود قرار بود همه چیز گل و بلبل شود قرار نبود بیکارترین استان کشور باشیم قرار نبود از لحاظ شاخص های فلاکت پرچم دار باشیم.

آقای روحانی رییس جمور محترم در سفر هشت سال پیش خود به چهارمحال و بختیاری که در مردادماه سال 93 انجام شد وعده و وعید های زیادی به مردم این استان دادند اما حالا که هشت سال از آن روزها می گذرد نه تنها به وعده های ایشان نرسیدیم بلکه روزبه روز به عقب برگشتیم.

قرار بود مثلا قطب گردشگری کشور بشویم اما.

در 16 مردادماه سال 93 روحانی در دیدار با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: گردشگری و حوضه آب چهارمحال وبختیاری را متحول می کند/ چهارمحال وبختیاری ظرفیت تبدیل به بزرگترین مرکزگردشگری کشور را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر روحانی نبود| ملت عزیز یادتان می آید قرار بود چهارمحال قطب گردشگری شود

اگر روحانی نبود| ملت عزیز یادتان می آید قرار بود چهارمحال قطب گردشگری شود